Opdateringsabonnement

Opdateringsabonnement som i dag kaldes Business Ready-Enhancement Plan er beskrevet herunder. Den fulde vejledning fra Microsoft kan hentes i bunden af denne side.

Enhancement Plan indeholder:

  • Versions- og produktopdateringer
  • Service packs og hotfixes
  • Skattemæssige og lovmæssige frigivelser
  • CustomerSource
  • Vidensbase
  • Indhold til onlineundervisning (inkluderer undervisningsmateriale til E-Learning og undervisningsplaner)
  • Investment Protection (tidligere kaldt Transformational Assurance)
  • Transition Investment Credit
  • Microsoft Support Lifecycle
  • Protected List Price

Versions- og produktopdateringer:

Vores opgraderings- og opdateringsfordele er stærkere end nogensinde til Microsoft Dynamics- og Microsoft Business Solutionsproduktlinjerne på alle områder, og vi har det mål at levere produktværdi og offentliggjorte produktkøreplaner, så du kan planlægge fremtidige op-graderinger. Du har ret til større versionsudgivelser såvel som mindre punktudgivelser, der frigives i løbet af vilkårene for dit medlemskab.

Service packs og hotfixes:

Som en del af bestræbelserne på løbende at forbedre Microsoft-software oprettes og frigives opdateringer og rettelser til anerkendte problemer. Mange af disse rettelser er ofte samlet i en enkelt pakke (der kaldes en service pack), som bliver  gjort tilgængelig til installation. Service packs er akkumulerede, hvilket betyder, at hver ny service pack indeholder alle de rettelser, der var inkluderet i tidligere service packs, samt alle nye kritiske sikkerhedsrettelser, hvis denne bestemte  situation skulle opstå. Det gøres, for at du ikke behøver at have installeret en tidligere version af en service pack, før du installerer den nyeste version.

Skattemæssige og lovmæssige udgivelser:

Disse opdateringer til Microsoft-produkter frigives normalt hvert skatteår eller efter behov til Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics SL og Microsoft C5. Microsoft er klar over, at lokal  lovgivning, markedsbetingelser og supportkrav er forskellige i de enkelte lande og i de forskellige brancher. Derfor tilbyder Microsoft muligvis skattemæssige opdateringer ud over den beskrivelse, der vises her.

CustomerSource:

CustomerSource er et websted til Microsoft-kunder, der er medlem af Enhancement Plan. Dette websted indeholder tilpassede produkter og serviceoplysninger, en videnbase, der kan søges i, downloads, dokumen-tation, diskussionstavler, online undervisning, nyheder osv. CustomerSource findes på engelsk og henvender sig til en del af Microsoft Dynamics-kunder. Fra maj 2007 vil vi tilføje 16 lokale websteder på syv sprog (produktlinjeoversigterne kan variere). CustomerSource vil være  tilgængelig for alle Microsoft Dynamics- og Microsoft C5-kunder, der er medlem af Enhancement Plan.

Vidensbase:

Dette værktøj hjælper kunderne med at få svar på de mest almindelige produktspørgsmål herunder fejlfinding, løsninger på almindelige problemer og ’sådan gør du’-artikler. Fordele ved ubegrænset undervisning online: Disse fordele er tilgængelige i  november 2006 for kunder med CustomerSource-adgang, og de vil være tilgængelige globalt i maj 2007.

Investment Protection (tidligere kaldt Transformational Assurance):

Muligheden for at kunden kan skifte til den fremtidige samlede Microsoft Dynamics-løsning uden at skulle  købe de funktioner igen, man allerede har licens til i dag. Du kan se yderligere oplysninger senere i dokumentet.

Transition Investment Credit:

Kunder kan anvende deres Microsoft Dynamics Økonomistyring- og Supply Chain Management-licens til en:

  • Product Transisition: Overgang til en af de andre Microsoft Dynamics Økonomiog Supply Chain Management-løsninger, f.eks. Microsoft Dynamics AX til Microsoft Dynamics NAV.
  • Edition Transition: Overgang til en anden udgave af det samme produkt (Standard til Professional, Business Essentials til Advanced Management).

Politik for Support Lifecycle:

Definerede og offentliggjorte politikker og tidslinjer for, hvornår Microsoft vil stille forudsigelig produktsupport til rådighed for hver produktudgivelse. Du kan se yderligere oplysninger senere i dokumentet. Protected List Price: Den anbefalede  systemlistepris på det tidspunkt, licensen købes, er fastlåst og bliver det grundlag, som fremtidige medlemskaber af Enhancement Plan beregnes ud fra. Du kan se yderligere oplysninger senere i dokumentet.

Politik for Support Lifecycle:

Definerede og offentliggjorte politikker og tidslinjer for, hvornår Microsoft vil stille forudsigelig produktsupport til rådighed for hver produktudgivelse. Du kan se yderligere oplysninger senere i dokumentet.

Protected List Price:

Den anbefalede systemlistepris på det tidspunkt, licensen købes, er fastlåst og bliver det grundlag, som fremtidige medlemskaber af Enhancement Plan beregnes ud fra. Du kan se yderligere oplysninger senere i dokumentet.

SUPPORT