Komplet og moderne ERP-system

Uniconta giver dig fuld fleksibilitet til at vokse samtidig med at tilbyde en enkel og intuitiv hverdag

Alt hvad du behøver

Uniconta er et komplet og moderne økonomisystem, der understøttter din virksomhed i at blive digital. Resultatet er et intuitivt regnskabspropgram, der opfylder alle dine behov indenfor bogholderi, logistik og projekt. De enkle, men kraftfulde funktioner giver dig komplet overblik over din virksomhedsøkonomi og kan hjælpe med at gøre din virksomhed mere effektiv og rentabel.

Håndtér din økonomistyring, logistik og projekter
Opret egne felter og kartoteker
Tilpas skærmbilleder, flere åbne skærmbilleder
Generer og download egne rapporter
Upload og vedhæft elektroniske dokumenter og bilag i alle formater
Nem søgning på alle data
Værktøj til integration med andre programmer
Din egen løsning – også i skyen

Uniconta er baseret på Microsoft teknologi og udviklet til at indgå nemt og smidigt i dit it-miljø i skyen.
Den fleksible opbygning gør, at du selv kan tilpasse løsningen med egne felter, kartoteker og skærmbilleder. Det betyder, at du ikke er afhængig af, at dine ønsker til ændringer skal passe sammen med andre virksomheder.

Erik Damgaards programmer har altid været kendetegnet ved en veludbygget værktøjskasse. Uniconta er ingen undtagelse. Derfor kan kunderne nyde godt af de tillægs- og integrationsløsninger, som partnere som f.eks. DataComfort tilbyder.

Uniconta udvikler en standard økonomiløsning og lader partnerne udvikle brancheløsninger og udvidelser.

Optimer din virksomhed

Farvel til papirnusseri

Fuldt overblik med Uniconta

Få mere udbytte af Uniconta

Vi ønsker at hjælpe dig til at få så meget som muligt ud af din Uniconta. Derfor udsender vi  følgende:

  • Invitationer til webinarer om nye versioner
  • Nyheder om Uniconta og DataComfort
  • Information om kurser og seminarer


Det sker 2-3 gange om året så du bliver ikke væltet i mail. Vi du gerne holde din indbakke fri, så har vi de samme informationer på LinkedIn hvor du også kan følge os.

Tips og viden om Uniconta

* Nødvendig
0
Lande
0
Aktive brugere
0
Revisorer og bogholderivirksomheder

Maksimal hastighed

Uniconta er en App, der afvikles ligesom Microsoft Office. Den kører på din computer, men gemmer alle data i skyen. Det giver maksimal hastighed og ingen ventetider.

Kom nemt i gang med Uniconta – Vi flytter dine data fra C5, NAV eller e-conomics, sætter dine faktura op og giver dig personlig og effektiv undervisning.

 

PC - tablet - telefon

Uanset om du bruger pc, tablet eller smartphone, har du altid adgang til brugervenligt design. Uniconta er nemlig opbygget i responsivt design, således at løsningen tilpasser sig til den hardware, du bruger. Vi har et konverteringsværktøj, der gør det sikkert og nemt at skifte fra andre økonomisystemer som f.eks. Microsoft Dynamics C5, e-conomic og Dynamics NAV. Ved skift til Uniconta, får man konverteret alle sine poster fra finans, debitor, kreditor, lager, ordre og indkøb samt dimensioner og medarbejdere: Historikken er gemt og brugbar i Uniconta fra første sekund.

Nemt for dine medarbejdere

Uniconta er et enkelt og intuitivt økonomisystem, der opfylder alle dine behov indenfor bogholderi, logistik og projekt.

Det er vigtigt for os, at dine medarbejdere er klædt godt på. Uniconta er enkelt og nemt at bruge, og vi afholder løbende kurser, der sikrer at dine medarbejdere er up-to-date og udnytter Uniconta bedst muligt.

I forbindelse med overgangen til Uniconta tilbyder DataComfort undervisning af medarbejderne, så de er klar til, at Uniconta går i drift.

Prøv Uniconta helt gratis

Du kan prøve Uniconta enkelt og gratis, klik på linket og udfyld formularen så er du i gang med Uniconta inden for 2 min.

Webinarer og kurser

Er det vigtigt, at du og dine kollegaer altid kan bliver klogere og mere effektive?

Vi holder løbende kurser og introduktionswebinarer

[eventsplus_list limit=5]

Uniconta abonnementspriser

Standard

1-3 brugere
kr 199 Månedlig
  • Finans
  • Debitor
  • Fakturering
  • Indscanning
  • Varekartotek
  • Rapportgenerator
  • Dashboard
  • 2.000 finansposter pr. år.
  • Salgsordre & Indkøb: 49,-
  • Logistik: 149,-
  • Produktion: 149,-
  • CRM: 99,-
  • Anlæg: 99,-
  • AutoBanking: 99,-

Business

4-12 brugere
kr 249 Månedlig
  • Finans
  • Debitor
  • Fakturering
  • Indscanning
  • Varekartotek
  • Rapportgenerator
  • Dashboard
  • 50.000 finansposter pr. år.
  • Salgsordre & Indkøb
  • Logistik
  • Produktion: 149,-
  • CRM: 99,-
  • Anlæg: 99,-
  • AutoBanking: 99,-
Populær

Enterprise

min. 8 brugere
kr 299 Månedlig
  • Finans
  • Debitor
  • Fakturering
  • Indscanning
  • Varekartotek
  • Rapportgenerator
  • Dashboard
  • 2.000.000 finansposter pr. år.
  • Salgsordre & Indkøb
  • Logistik
  • Produktion
  • CRM
  • Anlæg
  • AutoBanking: 99,-

Hvad indeholder modulerne?

Klik på de enkelte moduler for at se, hvad de indeholder

Salgsordre-modulet anvendes til at holde styr på tilbud, ordrebeholdningen, styre leveringer og fakturering. Det er vores ordrestyringsmodul.

Tilbud og salgsordrer er i Uniconta adskilt i to kartoteker, hvilket forbedrer overblikket over udestående tilbud til opfølgning og afslutning med et salg.
Workflowet i vores ordrestyring gør det ligeledes nemt og hurtigt at konvertere et tilbud til en salgsordre.

Indkøbsordre bruges til af holde styr på bestilte varer og ydelser hos kreditorer. Der er mulighed for del-modtage varer fra kreditorer. Ved modtagelse af købsfaktura fra kreditor opdateres indkøbsordren med antal og købspriser.

Eventuelle nye købspriser kan opdateres på varerne, hvis det ønskes.

Du kan afsende tilbud, følgesedler og ordrebekræftelser på e-mail og selv tilpasse den hilsen, som indsættes i e-mailen – afhængigt af dokumenttype.

Logistik udvider både økonomisk og fysiske lagerstyring væsentligt med en lang række funktioner, som man kan slå til og fra alt efter behovet i virksomheden.

Uniconta giver virksomheden en knivskarp styring af lagerenheder, dvs. når et vareparti og enheder skal kunne følges, og den ægte lagerværdi af køb og salg skal beregnes.

Projekt kan omkostninger, indtægter og timeforbrug styres på det enkelte projekt. Hver gang du opretter et nyt projekt, kan du indtaste data på kunden via en række forskellige skabeloner. Du får dermed ensartet data på dine kunder, og du har et samlingspunkt for kundedataen i projektmodulet. Det gør det nemt at overskue din samlede kundeportefølje.

NB! Projekt forudsætter man også har Salgsordre & Indkøb

Produktion i Uniconta anvendes til håndtering af produktionsstyklister, og giver overblik over igangværende produktionsstyklister.

Uniconta håndterer 2 typer styklister – Styklister og Produktionsstyklister. Styklister kan benyttes som almindelige styklister, der færdigmeldes ved fakturering eller som en samleliste, hvori der indgår f.eks. afgifter eller fragt.

Uniconta Produktion må ikke forveksles med produktionsstyring, da Uniconta Produktion ikke håndterer ressourcer, maskintid, produktionstid m.m.

HarmonikaiTag dine kundeemner til næste niveau med vores CRM system. CRM-modulet i vores økonomisystem giver dig de bedste redskaber til at holde styr på dine kundeemner og tage din forretning med dem til det næste niveau. Med de mange dimensioner af informationer, du kan tilknytte til kundeemner og eksisterende kunder i Uniconta, bliver du bedre klædt på til at målrette dine aktiviter til dine kunders behov og interesseområder.ndhold

Anlægsmodulet i Uniconta er designet til at give virksomheder et overblik over deres anlægsaktiver, og gør det nemt at følge og styre anlæggene gennem hele deres livscyklus.

Anlægsmodulet er integreret med finanskladderne, så anlægskartoteket automatisk bliver opdateret med anskaffelsesværdier, op- og nedskrivninger, afskrivninger, tab/vind samt salgsværdier, når disse beløb bogføres i finanskladderne.

AutoBanking samler alle transaktioner med banker i ét modul og omfatter:

  • Bank Connect
  • Leverandørservice
  • Betalingservice PBS
  • SEPA Direct Debit

Udvidelser

Standard

  • Ekstra brugere: 199,-
  • Timeregisteringsbruger (brugerprofil): 79,-
  • Ekstra regnskaber: 49,-
  • Log feltændringer: 99,-
  • Ekstra finansposter: (Op til 2.000 – inklusiv)
    • Op til 7.000 – kr. 49,00
    • Op til 12.000 – kr. 98,00
    • Op til 52.000 – kr. 129,00
    • Op til 102.000 – kr. 258,00
    • Op til 152.000 – kr. 387,00
    • Op til 250.000 – kr. 449,00
    • Herefter tilkøbes i pakker af 250.000 finansposter – kr. 449,00
    •  
  • Serverlogin (API og integrationsadgang): 99,-
  • Udvidet serverkald – op til 75.000 pr. døgn
    (5.000 serverkald pr. døgn er inklusiv) 500,- på bruger

Business

  • Ekstra brugere: 249,-
  • Timeregisteringsbruger (brugerprofil): 79,-
  • Ekstra regnskaber: 99,-
  • Log feltændringer: 199,-
  • Ekstra finansposter: (Op til 50.000 – inklusiv)
    • Op til 55.000 – 49,00
    • Op til 60.000 – 98,00
    • Op til 100.000 – 129,00
    • Op til 150.000 – 258,00
    • Op til 200.000 – 387,00
    • Op til 500.000 – kr. 449,00
    • Herefter tilkøbes i pakker af 500.000 finansposter – kr. 449,00
  •  
  • Serverlogin (API og integrationsadgang): 99,-
  • Udvidet serverkald – op til 75.000 pr. døgn
  • (5.000 serverkald pr. døgn er inklusiv) 500,- på bruger

Enterprise

  • Ekstra brugere: 299,-
  • Timeregisteringsbruger (brugerprofil): 79,-
  • Ekstra regnskaber: 149,-
  • Log feltændringer: 299,-
  • Ekstra finansposter: (Op til 2.000.000 – inklusiv)
    • Tilkøbes i pakker af 2.000.000 finansposter – kr. 449,00
  •  
  • Serverlogin (API og integrationsadgang): 99,-
  • Udvidet serverkald – op til 75.000 pr. døgn
    (5.000 serverkald pr. døgn er inklusiv) 500,- på bruger

Moduler

Dashboard pakke

Pakken indeholder 3 forskellige dashboards, der kan hjælpe dig med at få et overblik.

Dashboard pakke

Dashboards kan give dig et simpel men informativt overblik over din virksomhed.
Læs mere

Automatisk afstemning

Automatiserett afstemning af betalinger

Automatisk afstemning

Nem afstemning af elektroniske betalinger fra eks. webshop
Læs mere

Paperflow

Scanning af bilag

Paperflow

Simpel scanning: kr. 1,85 pr. bilag
Læs mere

Lagerstatus App

Lagerstatus direkte på mobilen

Lagerstatus App

Enkel lageroptælling direkte fra mobiltelefonen.
Læs mere

Vejeløsning til Uniconta

Integreret vejeløsning direkte i Uniconta

Vejeløsning til Uniconta

Optagelse af ordre ud fra vejning af eks. truck og lastbiler.
Læs mere

Fragt

Beregning, booking og forsendelse direkte i Uniconta

Uniconta Fragt

Enkel og integreret fragtløsning til dit økonomisystem
Læs mere

Microsoft 365

Integrer din Uniconta med din Microsoft 365

Microsoft 365

Administrer mapperstruktur og skabeloner direkte i Microsoft 365 eller Dropbox PRO
Læs mere

Projekt app

Registrer hurtigt og enkelt dit vareforbrug

Projekt app

Få en app, der samtidig viser dig budget og totaler. Så kan du følge med i forbruget uden at skulle tage fat i en computer og samtidige sikre dig at dit vareforbrug bliver registreret.
Læs mere

PHP integration

Har du en hjemmeside eller en webapplikation der anvender PHP

PHP integration

Har du en hjemmeside eller en webapplikation der anvender PHP, så giver dette modul mulighed for at PHP kan udveksle data med Uniconta
Læs mere

Affaldsdata

Automatisk indberetning af affaldsdata til VIPELEON

Affaldsdata

Er du underlagt rapportering af affaldsdata, så kan du spare tid ved at have en direkte integration fra Uniconta, der nemt og enkelt sørger for din indberetning.
Læs mere

Autopilot

Få Uniconta til at udføre dine opgaver selvom du ikke er der

Autopilot

Få afviklet eks. din fakturering, indlæsning eller andre dagligdagsopgaver automatisk
Læs mere

Pleo-integration

Overfør nemt dine udgifter fra Pleo til Uniconta

Pleo-integration

Har du allerede en Pleo-konto og ønsker, at dine bilag nemt overføres til Uniconta? Er denne integration måske løsningen.
Læs mere

Auto-fakturering

Automatisering af din faktureringsproces

Auto-fakturering

Modulet vil effektivisere din faktureringsproces og kan indstilles til det tidsinterval, der passer dig.
Læs mere

Nets Easy

En overskuelig og effektiv Nets Easy løsning til Uniconta

Nets Easy

Lad Uniconta give dig en hurtig og ubesværet måde at afstemme jeres faktura på.
Læs mere

Har du spørgsmål eller har du brug for god vejledning?

Se vores kalender og book gratis møde.

Øvelse gør mester

DataComfort er startet af tidligere ansatte i Damgaard data og har en naturlig tilknytning til Erik Damgaard. DataComfort har stor erfaring med regnskab og økonomi fra mange forskellige systemer. Derfor var det også naturligt for Uniconta at vælge DataComfort som supportpartner på Uniconta.

Erik Damgaard

Uniconta A/S er stiftet af Erik Damgaard, der har udviklet økonomisystemer siden 1983. Erik står bag økonomisystemerne Danmax, Concorde, C5, XAL og Axapta, der i dag hedder Microsoft Dynamics AX.
Erik Damgaard er en af de mest ansete eksperter indenfor ERP og økonomisystemer, og hans mål om at udvikle software, der er både enkelt og let tilgængeligt, og som samtidig omfatter alle væsentlige redskaber og funktioner, gør Uniconta til et unikt program indenfor økonomistyring.

 

SUPPORT