Webinar og kursus

Sådan digitaliserer du dine indkøbsordrer i Uniconta

torsdag, 15 apr 2021

15:00 – 16:00

Hvordan kan jeg få opdateret vores indkøb automatisk i Uniconta, når jeg modtager fakturaer fra leverandørerne?

Det og meget andet kan du få svar på ved at deltage i det inspirationwebinar, som FutureLink og DataComfort afholder tirsdag den 15. april kl. 15.00 – 16.00.

Idéen er, at give dig indsigt i, hvordan du kan automatisere flows omkring:

  • automatisk opdatering af dine indkøb når du modtager leverandørfaktura
  • automatisk bogføring af dine fakturaer
  • automatisk betaling direkte i banken

Du har selvfølgelig mulighed for at stille spørgsmål undervejs til Claus og Christian.

Hvornår afholdes webinaret?

Tirsdag, den 15. april kl. 15.00 – 16.00.

Optager I video af webinaret?
Ja, vi optager webinaret og du får automatisk tilsendt replay video.

Hvad nu hvis jeg ikke kan deltage på dagen?
Så tilmeld dig alligevel. Det gør nemlig at du automatisk får tilsendt replay videoen af webinaret efterfølgende.

Koster det noget at deltage?

Det koster ikke noget at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.

Vel mødt til webinaret!

Lokation

Webinar

Betaling

GRATIS
SUPPORT