Registration

Fragthåndtering i NAV og Business Central

onsdag, 2 sep 2020

09:00 – 09:30

Vi afholder et webinar hvor vi gennemgår hvordan man nemt kan håndterer forsendelse via en eller flere speditører.

Sender du vare afsted så kan en integreret speditørløsning sparer dig for meget arbejde og tid, samt giver dig og dine kunder et overblik over forsendelserne. Integrationen ligger som en naturlig del af jeres eksisterende arbejdsflow og bruger alle de informationer som der i forvejen er tilrådighed i Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.

Arbejder du med logistik eller økonomi så deltag i vores gratis seminar.

Vi gennemgår følgende områder:

  • Overblik over speditørintegration
  • Håndtering i NAV
  • Demo: Planlægning af afsendelse
  • Demo: Forsendelse i forskellige kolli samt beregning af priser.
  • Demo: Track & Trace til dig og dine kunder

Under webinaret vil der være mulighed for at stille spørgsmål og får svar.

Vi sender op til webinaret en mail med informationer om hvordan du deltager.

Vi anbefaler at du har et headset for ikke at genere dem der sidder omkring dig, men det er ikke nødvendig. Vi vil koble din mikrofon fra under mødet samt evt. webcam, så andre deltagere ikke hører hvad der sker omkring dig.

I slutningen af webinaret vil der være mulighed for at stille spørgsmål. I den forbindelse vil vi, alt efter deltagerantallet, benytte mikrofon eller chat til at få spørgsmål fra deltagerne.

Lokation

Webinar

Betaling

GRATIS
SUPPORT