- +45 70 200 142
- support@datacomfort.dk
- Man - Fre: 8:00 - 16:00
- Support
I Uniconta bliver den bruger der opretter regnskabet som udgangspunkt registreret som ejer af regnskabet, men der kan skiftes ejer efterfølgende. Som regnskabsejer i Uniconta har man opgaver relateret til administration af brugere, funktioner og rettigheder mm. Dette er også i flere tilfælde de ændringer der kan medføre ændringer i abonnementet. Her er en liste over disse opgaver:
Administrationen af brugere sker i Uniconta under Firma/Brugerrettigheder/Administrer brugere. I Uniconta kan du gratis give adgang til din revisor og forhandler. Tildeling af adgang til revisor og forhandler opsættes under Firma/Firmaoplysninger.
Oprettelse af nye regnskaber i Uniconta sker under Firma/Vedligeholdelse/Opret nyt regnskab
Sletning af regnskab sker under Firma/Firmaoplysninger.
Disse opgaver er vigtige for at sikre en struktureret og sikker brug af Uniconta-systemet, og de kræver en god forståelse af både systemets funktioner og virksomhedens behov. Har du spørgsmål til dette så tag fat i os, så vi sammen kan sikre jer bedst muligt.
Er du interesseret i at lære mere om de mange muligheder, du har når du administere dine brugere? Uniconta har hertil samlet en omfattende guide, der dækker alt fra grundlæggende funktioner til avancerede indstillinger. For at dykke ned i detaljerne og opdag, hvordan du kan optimere din regnskabsstyring, så klik her.

Uniconta er et 100% cloudbaseret og lynhurtigt økonomisystem, der giver komplet overblik over virksomhedsøkonomien og understøtter både individuelle og standardiserede økonomiprocesser effektivt.

Vi ser det som vores fornemmeste opgave at forstå din forretning, organisation, processer og mål for derigennem at være en værdiskabende sparringspartner, der hjælper med at få jeres IT-løsning til at optimere processer og indtjening i virksomheden.
Vi holder løbende kurser og introduktionswebinarer