Indlæser Begivenheder

Kom i gang med bankafstemning i Uniconta

24. november 2022 kl. 9:00 - 10:00

Bankafstemning i Uniconta gør det nemt og hurtigt at afstemme sine bankkonti. Ideen bag modulet er, at man importerer alle sine transaktioner fra sin bank. Disse transaktioner skal så enten matche transaktioner foretaget på din bankkonto i Uniconta, eller overføres til en kassekladde, og bogføres herfra på din bankkonto i Uniconta så de bliver transaktioner i Uniconta.

 

Kurset er opdelt i 2 dele;

Første del foregår online hvor vi introducerer funktionerne og underviser i brugen af bankafstemning. Dette tager ca. 40 minutter.

Anden del er en individuel support på 15 min. hvor vi hjælper jer med at opsætter filformater til bankafstemning, så du kan komme i gang med at bruge det. I forbindelse med kurset aftales tid til den individuelle del, der typisk vil ligge samme dag som kurset.

Vi sender op til kurset en mail med informationer om hvordan du deltager.

Vi anbefaler at du har et headset for ikke at genere dem der sidder omkring dig, men det er ikke nødvendig. Vi vil koble din mikrofon fra under mødet, så andre deltagere ikke hører hvad der sker omkring dig.

Under kurset vil der være mulighed for at stille spørgsmål. I den forbindelse vil vi benytte mikrofon til at få spørgsmål fra deltagerne.

Se evt. vores video med tips til gode onlinemøder.

 

Share This Event

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Detaljer

Dato:
24. november 2022
Tidspunkt:
9:00 - 10:00
Pris:
595kr
Begivenhed Kategori:

Sted

Online
Teams

FAQ

Ja, det kan du. Hvis du får lyst til at afmelde dig, så kan dette gøres vha. eventet på hjemmesiden. Når du indtaster den mail, du har tilmeldt dig med, dukker en besked op under tilmeldingsblanketten, hvor der står: Ønsker du at annullere din tilmelding?

Hvis du klikker her, kan du indtaste din mail. Herefter sender vi et link til annullering af tilmelding.

Du er også altid velkommen til at sende os en mail på support@datacomfort.dk eller ringe på 70 200 142, så sørger vi for at afmelde dig.
Når du har tilmeldt dig et betalt arrangement sender vi dig en faktura. Prisen vil fremgå af faktaboksen i toppen, hvis det ikke er gratis.
Hvis seminaret/webinaret afholdes online, så sender vi dig et link 1 dag før. Hvis du ikke modtager et link på dette tidspunkt, så kan mailen være endt i spam.

Hvis du fortsat ikke kan finde mailen, så kan du ringe til os på 70 200 142 eller send os en mail på support@datacomfort.dk.
Du skal som udgangspunkt ikke forberede dig til vores seminarer/webinarer, men det kan være en god idé, at skrive eventuelle spørgsmål ned, så du sikre dig, at du får stillet alle dine spørgsmål undervejs.

Det kan også være en god idé, at du har et headset for ikke at genere dem, der sidder omkring dig, men det er ikke nødvendig. Vi vil koble din mikrofon fra under mødet, så andre deltagere ikke hører, hvad der sker omkring dig.

Registreringen er lukket for denne begivenhed.

SUPPORT