Indlæser Begivenheder

Få et nemt og hurtigt overblik over indkøbsordrer med Uniconta

3. februar kl. 8:30 - 9:15

I samarbejde med vores samarbejdspartner, FutureLink, afholder vi dette webinar, hvor du kan få et nemt og hurtigt overblik over indkøbsordrer med Uniconta.

Vi vil blandt andet vise dig, hvordan du kan optimere dit tidsforbrug på dine indkøbsordrer. Der vil være konkrete eksempler på, hvordan du kan tilegne dig et bedre overblik over dine indkøb, og hvordan du nemt kan få kontrolleret dine indgående faktura i Uniconta.

Vi kommer bl.a. til at vise dig:

  • Hvordan du kan optimere dit tidsforbrug på dine indkøbsordrer
  • Hvordan du kan tilegne dig et bedre overblik over dine indkøb
  • Hvordan du nemt kan få kontrolleret dine indgående fakturaer
 

Du har selvfølgelig mulighed for at stille spørgsmål undervejs til Claus Christoffersen fra FutureLink og Christian Birkmann fra DataComfort.

Share This Event

333987
DD
days
HH
hours
MM
min
SS
sec

Detaljer

Dato:
3. februar
Tidspunkt:
8:30 - 9:15
Begivenhed Kategori:

Sted

Online
Teams

FAQ

Ja, det kan du. Hvis du får lyst til at afmelde dig, så kan dette gøres vha. eventet på hjemmesiden. Når du indtaster den mail, du har tilmeldt dig med, dukker en besked op under tilmeldingsblanketten, hvor der står: Ønsker du at annullere din tilmelding?

Hvis du klikker her, kan du indtaste din mail. Herefter sender vi et link til annullering af tilmelding.

Du er også altid velkommen til at sende os en mail på support@datacomfort.dk eller ringe på 70 200 142, så sørger vi for at afmelde dig.
Når du har tilmeldt dig et betalt arrangement sender vi dig en faktura. Prisen vil fremgå af faktaboksen i toppen, hvis det ikke er gratis.
Hvis seminaret/webinaret afholdes online, så sender vi dig et link 1 dag før. Hvis du ikke modtager et link på dette tidspunkt, så kan mailen være endt i spam.

Hvis du fortsat ikke kan finde mailen, så kan du ringe til os på 70 200 142 eller send os en mail på support@datacomfort.dk.
Du skal som udgangspunkt ikke forberede dig til vores seminarer/webinarer, men det kan være en god idé, at skrive eventuelle spørgsmål ned, så du sikre dig, at du får stillet alle dine spørgsmål undervejs.

Det kan også være en god idé, at du har et headset for ikke at genere dem, der sidder omkring dig, men det er ikke nødvendig. Vi vil koble din mikrofon fra under mødet, så andre deltagere ikke hører, hvad der sker omkring dig.
SUPPORT